AKGV
Menü
 
Felek Ferenc írásai
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Alhonlapok
 
Linkek
 
Egyéb linkek
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Figyelmeztetés

A honlapon található képek közkincsnek minősülnek. Ez a világ minden részén érvényes.

 
Letöltések
 
Látogatottság
Indulás: 2005-02-20
 
Keresőszavak

Kisvasút, kerti vasút, iparvasút, csille, billenő csille, 600 mm, kg/fm, téglagyári vasút, téglagyár, tégla, erdő, ÁEV, AEGV, vasút, vonat, kocsi, vagon, polcos, sín, talpfa, sínszeg, síncsavar, tirefon-csavar, heveder, váltó, csúcssín, keresztezés, kocsiszín, kuli, MIB, MIA, egy hengeres, dízel, diesel, kátrány, KEMV, GyMV, nyomtáv, nyomtávolságú, fordítókorong, keskenynyomköz, keskenynyomközű vasút, téglagyári múzeum, képek, kép, fénykép, cegaj, bodonka,  Délalföldi Tégla- és Cserépipari Vállalat, ÉPGÉP, É.M. Építőgépjavító és Gépgyártó Vállalat, ÉGV, É.M. Építőanyagipari Gépjavító Vállalat, узкоколейная железная дорога, узкоколейка, вагонетка, поезд, железная дорога, железнодорожник, железнодорожный вагон, железнодорожный полотно, железной дороги, рельс, паровоз, локомотив, машинист, úzkokolejky, železnic, vlak, gartenbahn, schmalspurbahn, ziegelai bahn, feldbahn, O&K, drehscheibe, decauville, feldbahnweiche, weiche, schienennagel, lorenknecht, feldbahnwagen, muldenkipper, kipplore, flachwagen, stapelwagen, etagewagen, ziegelai, bahn, werkbahn, 600 mm-Feldbahn, train, narrow gauge, farm railway, industrial railway pics, brickworks, brickyard, light rail, garden railway, pix, pictures, photos.

 
Járművek

A járművek számára kattintva részletes képes tájékoztató érhető el (Kialakítás alatt).

 

Mozdonyok:

  1. M231-1001: (Békési) Ez a mozdony 2007.01.16-án érkezett az AKGV-re a békési téglagyárból. A mozdonyt az Építőanyagipari Gépjavító Vállalat készítette motoros vontató (MV) néven. (Ennek, és a hasonló típusú mozdonyok beceneve ,,kuli") Két tengelyes, a tengelyeken a nyomtávolság állítható. Az 1,5 tonna tömegű járműbe a Prés és Kovácsoltárugyár által gyártott MIB-DIESEL jelű, négyütemű, egyhengeres, közvetlen befecskendezésű, dugattyúkamrás, fekvő elrendezésű motor lett beépítve. Indítása kéziforgattyúval történik. Sebességváltója két fokozatú. A mozdony motorikusan használható, de esztétikai szempontból kifogásolható állapotban, elhanyagolva érkezett a vasútra. Megtisztítása és beüzemelése 2007-ben megtörtént. A motor főbb alkatrészeinek a kopása miatt (henger, dugattyú, dugattyúgyűrűk, hajtókar perselyek) 2008-ban felújítást kapott. 2008.10.11-én teljes motorfelújítás után helyeztük ismét üzembe. További adatok a mozdonytípuról a Wikipédián:  Motoros vontató (kisvasúti mozdony), illetve eredeti dokumentációk a  MIA, MIB stabilmotorok, illetve Motoros Vontató használati utasításai, alkatrészjegyzékei oldalon találhatók.
  2. M231-1002: (Ványai) Az előzővel megegyező típusú mozdony, amely 2008.10.02-án érkezett az AKGV-re. Az AKGV és Erky-Nagy Dániel (Tatumadár) közös tulajdonát képezi. Bár üzemképesen állították le a téglagyárban, 600 mm-es nyomtávolságra való átállítása és felújítása szükséges. A felújítása 2008 őszén elkezdődött. 2009 nyarára az utolsó alkatrészéig szét lett szedve és megtörtént a hajtómű felújítása, összerakása. A felújítás befejezése a 2011-es éve feladata lesz.
  3. M231-2001: (Csillagos) Ez az eredetileg szintén MV típusú mozdony két társával együtt a tiszafüredi téglagyárból érkezett 2010.05.18-án. Motorja a téglagyárban vagy a téglagyári központi műhelyben történt átépítés miatt nem MIB, hanem BL-12 típusú. Ennek megfelelően az AKGV-n a Tiszafüredről érkezett hasonló mozdonyokkal együtt külön sorozatszámot kapott. A vontató hajtóművének elejére toldatot illesztettek, a lehajtása az eredeti fogaskerekesről láncosra módosult. A BL-12 típusú motor nagyobb méretei miatt az egész burkolatot átépítették. A burkolat elejére az előző rendszerben a mozdony vörös alapszínét kihasználva furatokból körben elhelyezett öt ágú csillagot képeztek.
  4. M231-2002: (Dobozkuli) Ez a mozdony is a tiszafüredi téglagyárból érkezett. Az M231-2001-es mozdonyhoz hasonlóan BL-12 típusú motorja van. Ez az átépítés azonban már minden bizonnyal házilag valósult meg. A mozdonyon az átépített és át nem épített társaihoz képest is fordítva van felszerelve a motor, vagyis a hengerfej van elöl. Elülső burkolata meglehetősen igénytelen módon utángyártott, megjelenésében nélkülözi a minimális formatervezést is. Eleje és teteje nincs, az oldallemezek csupán a lendkeréktől való védelmet szolgálják. Lehajtása ennek is módosult, azonban ebben az esetben nem lánc, hanem ékszíjhajtást alkalmaztak. A motorja a jelekből ítélve egy SD–9-es típusú sinkuliból származik. A mozdony meglehetősen leromlott állapotúnak látszik, azonban az üzemben tartáshoz szükséges munkáktól eltekintve a korhűség megtartása érdekében más felújítást nem tervezünk. 2011.05.28-án a mozdony motorját sikerült beindtani. Végleges üzembe helyezése még nem történt meg, de próbavonatokkal már önerejéből is mozgott.
  5. M231-2003: (Roncs) Az M231-2001-es kulival teljesen megegyező kivitelű tiszafüredi kulinak a roncsa. A mozdonyból szinte minden főbb alkatrész hiányzik, a hajtóműház és az ütközők azonban jó állapotban vannak. A hajtóműben található két fogaskerék, áthajtó és első járó tengely valószínűleg pótalkatrészként fog szolgálni. A hajtómű három fedőlemeze megvan, azonban alkatrészhiány és a várható nagy költségek miatt felújítása nem tervezett.
  6. M232-1001: A Mázai téglagyárból érkezett 2012.09.14-én. Két hengeres Slavia motorral, SD9-es hajtóművel szerelt dízelmozdony.
  7. M232-2001: SD9-es mozdony eredeti BL-12 motorral. A törökszentmiklósi téglagyárból 2014.02.06-án érkezett, eredeti pályaszáma: 1.
  8. M232-2002: SD9-es mozdony eredeti BL-12 motorral. A törökszentmiklósi téglagyárból 2014.02.06-án érkezett, eredeti pályaszáma: 3.
  9. M233-1001: Ue28-as típusú mozdony a makói téglagyárból. 2015.03.23-án érkezett a vasútra.
  10. M233-1002: Ue28-as típusú mozdony a makói téglagyárból. 2015.03.23-án érkezett a vasútra.
  11. M231-2004: (Niki Lauda) Tiszafüredi mozdony BL-12 motorral, amelyik váchartyáni, majd szentesi kitérővel érkezett a vasutunkra. 
  12. M231-1003: A Békési kulival megegyező kialakítású mozdony, amelyik Orosházáról érkezett hozzánk 2019.03.05-én. Szarka Levente tulajdona.
  13. M231-1004: Feltehetően a tatabányai Baji úti téglagyárból származó MV kuli roncs. Mi Baj településről hoztuk el.
  14. M231-1005: Pankaszról származó MV kuli. Hozzánk már Kemencéről érkezett.
  15. M234-1001: Egyedileg gyártott mozdony az egykori soproni téglagyárból.

 

Kocsik:

  1. L121 0108-1001: (Udvari Kocsi) Orenstein & Koppel (O&K) kerekekre épült kis szerszámszállító kocsi. Kézi mozgatásra alkalmas karral rendelkezik. Mai formájukat a fém részei a Békéscsabai I-es számú Téglagyárban, míg a fa részei az AKGV-n érték el. A főkeret színe először sötétzöld, a kar, a kerekek, és a fa részek fekete festést kaptak. Azóta a főkeret új festést kapott fekete színnel. A kocsi állótengellyel rendelkezik, a csapágy a kerekekben helyezkedik el.
  2. U223 0075-1001: (korábban Nagy Csille) Ez a kocsi egy 0,75 m3 térfogatú billenőcsille, aminek az alsó része a Mezőberényi Téglagyárból származik. A kocsi teknőjét a Békéscsabai Téglagyár területéről sikerült megszerezni, de eredete bizonytalan, mivel egy átjátszóantennákat építő cég régóta használta szemétszállításra. A kocsi alsó része fekete színű, a teknő eddig festést nem kapott, de 2007-ben belülről RO-55-el lett kezelve. Téglagyári pályaszáma 29-es volt. Ez a kocsi is állótengellyel készült. 2005-ben az alváz új festést kapott az eredeti fekete színnel.
  3. L121 0100-1002: (Csonka Kocsi) Ez a kocsi bizonytalan információk szerint egy szeghalmi TSZ-ből érkezett, sajnos megcsonkítva. A kocsinak a kerekeken kívül csak a főkeret két hossztartója jutott el hozzánk, így az állótengelyek tartották egyben. Mivel történeti értéket nem képviselt és kerékpárjaira más kocsi alatt volt szükség, 2011.10.15-én elbontottuk.
  4. X323 0308-1001: (1-es Polcos Kocsi) A Szentesi Téglagyárból érkezett 2005.12.13-án. Hagyományos téglagyári (négy rakszintű) polcos kocsi, melyre maximálisan 4db deszkából ácsolt polc helyezhető. Eredeti felhasználási helyén a frissen préselt téglákat vitte a szárítókhoz. Kerekei küllős kivitelűek, a csapágy és a keréktalp között 4 küllő található. 2006-2007-ben teljes felújítást kapott.
  5. X323 0308-1002: (2-es polcos kocsi) Mindenben megegyezik az előzőleg bemutatott kocsival, csak a kerekei térnek el tőle. Ennek a kocsinak a kerekei átmenetet képeznek a küllős és a nem küllős kerekek között, rajta 4db ívelt nyílás található. Tengelye 500mm-el készült, de a téglagyárban egyszerűen elvágták, és két szögvasat hegesztettek hozzá, így lett 600mm-es, a kerekeken AE 217 jelölés olvasható. 2007-ben társához hasonlóan felújítást kapott.
  6. U223 0075-1002: Ez a jármű egy az U223 0075-1001-es kocsihoz hasonló billenőcsille. Térfogata 0,75m3. Egy békéscsabai téglagyárból származik. Innen először Dévaványára került, majd onnan az AKGV-re 2007.05.26-án. A teknő, amit érkezésekor ráhelyeztünk nem az eredeti volt. Maga a teknő a dévaványai téglagyárból származik. A kocsi jó állapotú, a teknő viszont rendkívül rossz állapotban érkezett a vasútra. Cseréje, vagy lemezcserés felújítása szükséges. A kocsihoz 2008. októberében egy hibátlan teknő érkezett a dévaványai téglagyárból, amit 2009-ben fel is helyeztünk rá. A régi teknőben jelenleg sódert és homokot tárolunk.
  7. L123 0077-1001: Raklapos kocsi, amely a dévaványai téglagyárból érkezett 2008.10.02-án. Mivel a dévaványai téglagyárban a nyomtávolság 500 mm volt, nyomtáv-átállítás után állt forgalomba az AKGV-n. Ehhez még korábban a szentesi téglagyárból elhozott vasúti kerékpárok tengelyeit használtuk fel. A kocsi kerekei ugyan Dévaványáról származnak, és az eredetiekkel megegyező típusúak, az eredetieket az 500-as tengellyel együtt félretettük, azokat nem használtuk fel a nyomtáv-átállítás során. Kerekei küllősek, megegyező típusúak az X323 0308-1001 pályaszámú kocsin találhatóakkal.
  8. L123 0077-1002: Az előzővel megegyező célú raklapos kocsi, amely Erky-Nagy Dániel (Tatumadár) tulajdona. Különlegessége, hogy nem főkerete van, mint a többi kocsinak, hanem a kocsi hossztengelyében egy vas cső van az álló tengelyekhez rögzítve. Ennek a vas csőnek a végeire vannak elhelyezve a központi ütköző-vonó készülékek. A kocsi 2010-ig 500 mm nyomtávolságú volt, ezért a forgalomban nem vehetett részt. Egy szintén 500 mm nyomtávolságú repülővágányra volt 2010. tavaszáig elhelyezve. A kocsi nyomtávolságának átállítását a tengely elvágásával 2010. tavaszán megkezdtük és augusztus hónapban be is fejeztük. A 600 mm-es nyomtávon végzett futópróbák sikeresek voltak. A kocsi 2016.05.28-29-én festést kapott.
  9. X323 0300-1003: (RK Kocsi) Roessemann & Kühnemann gyártású keresztmerevítéses polcos kocsi. A békési téglagyárból való szerencsés megmenekülése után egy telepen tárolták, ahonnan 2009.11.07-én került az AKGV-re Nagy János békési vállalkozó adományaként. A kocsi különlegessége azon túl, hogy valószínűleg típusának az egyetlen megmaradt példánya, hogy a két polctartó támot mívesen megmunkált kereszt alakú merevítés köti össze. Eredetileg kézikocsinak készült, ütközők felhegesztésével később alakították mozdonyvontatásra alkalmassá. Kerekei 4 lyukú tömör kerekek, rajtuk RK 6981 jelölés olvasható. A kocsin két korábbi pályaszám olvasható: 23 és 19, melyek közül a 19 az utolsóként és korábban többször felfestett.
  10. U421 0035-1001: (Snábel) Körbeüríthető csőrös kocsi (Schnabelrundkipper) eredetileg 500 mm nyomtávolsággal. Istvánteleken leltünk rá még 2008-ban. 2009-ben sikerült megszerezni, majd 2010. augusztus 14-én az AKGV kisvasúti napján érkezett a vasútra. Eredeti kerekei nincsenek meg, teknőjét gyakorlatilag megsemmisítette a rozsda, de szerencsére találtunk hozzá egy hibátlan állapotú pót teknőt. A nyomtáv átállítást a tengely megsértése nélkül kívánjuk megvalósítani új kerekekkel. Az O&K által kiadott prospektusok és a kocsi vizsgálata során talált furatok arra utalnak, hogy a kocsi egy előrebillenthető kocsiból lett körbeüríthetővé alakítva. 2011.10.15-én ideiglenesen megkapta az elbontott L121 0100-1002 számú kocsi kerékpárjait.
  11. L123 0322-1001: Roessemann és Kühnemann, Epp és Fekete Egyesült Gépgyárak Rt. által gyártott két tengelyes nyitott sikló csapágyakkal (bakcsapágyakkal) rendelkező nagy méretű lórékocsi. A nyitott csapágy ritkaság, valószínű, hogy az utolsó ilyen kocsikat sikerült megmenteni. Ezt a fajta mindenféle porvédelemtől, kenőpárnától mentes, a kocsi alvázából lefele kinyúló, csapágyfémmel bélelt villát csak a vasúti őskorban használták, fennmaradása különleges szerencse. Nyomtávolsága 760 mm, de kerékpárjai hiányoznak. 2011.07.31-én érkezett a vasútra.
  12. L123 0322-1002: Az előző kocsihoz hasonló, ismeretlen gyártó által készített két tengelyes nyitott sikló csapágyakkal rendelkező nagy méretű lórékocsi. Nyomtávolsága 760 mm, de kerékpárjai hiányoznak. 2011.07.31-én érkezett a vasútra.
  13. X423 0100-1001: Orenstein & Koppel által gyártott két tengelyes, köralvázas ikerkocsi. Nyomtávolsága 760 mm. Belső csapágyakkal, forgó tengelyekkel készült. Első fele 2011.08.17-én érkezett a vasútra. Az ikerkocsi második fele 2012. augusztusában érkezett.
  14. L121 0080-1001: Belső csapágyas, forgó tengelyes, küllős kerekű polcos kocsi, amit később rakoncás pőrekocsivá alakítottak. Színe zöld, nyomtávolsága 500 mm. 2011.09.06-án érkezett Tiszaföldvárról.
  15. L223 0090-1001: Kézi tolásra és mozdonyos vontatásra is kialakított 500 mm nyomtávolságú téglagyári száraztéglás kocsi (behordó kocsi). 2011.09.06-án érkezett a vasútra Tiszaföldvárról. Érdekessége, hogy a küllős kerekére cserélhető kerékabroncs van erősítve.
  16. L223 0090-1002: Az előzővel megegyező téglagyári száraztéglás kocsi. Egyetlen különbség, hogy a kerékabroncs ennél a kocsinál nem cserélhető. 2011.09.06-án érkezett Tiszaföldvárról.
  17. L223 0090-1003: Tiszaföldvárról származó szárazréglás kocsi. Kerékabroncsa nem cseréléhető. 2011.11.26-án érkezett hozzánk. Orvos Pál tulajdona
  18. L223 0090-1004: Tiszaföldvárról származó szárazréglás kocsi. Kerékabroncsa nem cseréléhető. 2011.11.26-án érkezett hozzánk. Orvos Pál tulajdona
  19. L121 0184-1003: Fatelepi pőrekocsi. A gyomai fatelepről származik. Orvos Pál tulajdona.
  20. L121 0184-1004: Fatelepi pőrekocsi. A gyomai fatelepről származik. Orvos Pál tulajdona.
  21. U523 0081-1001: Bányacsille. Kerékpárok és ütközők nélkül érkezett. 2013.06.01-jén az eredetihez hasonló, téglagyári kerekeket kapott. Az ütköző és vonó készülékek pótlása továbbra is szükséges. Orvos Pál tulajdona
  22. U223 0075-1003: Végtelenített lánc- és drótkötélvontatásra alkalmas csille. Tiszaföldvárról érkezett 2012.04.04-én.
  23. U223 0075-1004: Teknőmagasítóval ellátott csille. Tiszaföldvárról érkezett 2012.04.04-én. Orvos Pál tulajdona.
  24. X323 0286-1004: Orvos Pál polcos kocsija a mázai téglagyárból.
  25. X323 0286-1005: Erky-Nagy Dániel polcos kocsija a mázai téglagyárból 2012.11.27-én érkezett.
  26. L123 0128-1001: Erky-Nagy Dániel pőre kocsija a mázai téglagyárból 2012.11.27-én érkezett.
  27. L223 0093-1005: Száraztéglás (behordó) kocsi a mázai téglagyárból. 2012.11.27-én érkezett. A kocsi 2016.05.28-29-én festést kapott.
  28. L223 0091-1006: Száraztéglás kocsi a makói téglagyárból négy küllős kerekekkel. 2013.01.07-én érkezett.
  29. U223 0075-1005: Szegecselt alvázú csille szintén szegecselt teknővel. A két megmaradt eredeti kerekét a Ganz és Társa készítette. 2013.01.07-én érkezett a makói téglagyárból.
  30. L223 0091-1007: Száraztéglás kocsi négy küllős kerekekkel. Makóról érkezett. Orvos Pál tulajdona.
  31. L223 0091-1008: Száraztéglás kocsi négy küllős kerekekkel. Orvos Pál tulajdona.
  32. U223 0075-1006: Billenőcsille négy lyukas kerekekkel. Orvos Pál tulajdona.
  33. L223 0XXX-1009: 500 mm nyomtávolságú száraztéglás kocsi négy küllős, széles talpú kerekekkel. 2013.06.22-én érkezett Békésről
  34. U223 0050-1001: 500 mm nyomtávolságú, 0,5 m3-es billenő csille. 2013.06.22-én érkezett Békésről. Orvos Pál tulajdona.
  35. X223 0XXX-1001: 500 mm nyomtávolságú felhajtható polcú polcos kocsi. 2014.02.06-án érkezett. Orvos Pál tulajdona.
  36. X223 0XXX-1002: 500 mm nyomtávolságú felhajtható polcú polcos kocsi. 2014.02.06-án érkezett. Homloktartói között V betűt formáló támasztó lemezek vannak.
  37. L223 0XXX-1010: 500 mm nyomtávolságú száraztéglás (behordó) kocsi a törökszentmiklósi téglagyárból. 2014.02.06-án érkezett.
  38. L223 0XXX-1011: 500 mm nyomtávolságú száraztéglás (behordó) kocsia törökszentmiklósi téglagyárból. Pályaszáma 7.
  39. L123 0077-1003: Raklapos kocsi a mezőberényi II-es számú téglagyárból. Vaslemezzel borították, így raklap nélkül is pőrekocsiként használható. Orvos Pál tulajdona.
  40. L123 0077-1004: Raklapos kocsi a mezőberényi II-es számú téglagyárból. Alváza törött, javításra szorul. Orvos Pál tulajdona.
  41. X323 0XXX-XXXX: Polcos kocsi a mezőberényi II-es számú téglagyárból. Tömör Ganz gyártású kerekei vannak. A kocsi 2016.05.28-29-én festést kapott.
  42. U223 0075-1007: Billenőcsille teknő nélkül a makói téglagyárból.
  43. U223 0075-1008: Billenőcsille a makói téglagyárból.
  44. U223 0075-1009: Billenőcsille a makói téglagyárból. Orvos Pál tulajdona.
  45. U223 0075-1010: Billenőcsille teknő nélkül a makói téglagyárból. A kocsi 2016.05.28-29-én festést kapott.
  46. U223 0075-1011: Billenőcsille teknő nélkül a makói téglagyárból. Orvos Pál tulajdona.
  47. U223 0075-1012: Billenőcsille teknő nélkül a makói téglagyárból. Orvos Pál tulajdona.
  48. X223 0XXX-1003: 500 mm nyomtávolságú felhajtható polcú polcos kocsi. 2017.11.21-én érkezett. Orvos Pál tulajdona. Homloktartói között V betűt formáló támasztó lemezek vannak.
  49. X223 0XXX-1004: 500 mm nyomtávolságú felhajtható polcú polcos kocsi. 2017.11.21-én érkezett.
  50. L223 0XXX-1012: 500 mm nyomtávolságú száraztéglás (behordó) kocsi a törökszentmiklósi téglagyárból. 2017.11.21-én érkezett. Pályaszáma 8. Szarka Levente tulajdona.
  51. X223 0XXX-1005: 500mm nyomtávolságú felhajtható polcú kocsi. 2019.04.03.-án érkezett.
  52. L123 1XXX-1002: Szalagfékes pőrekocsi.
  53. L123 1XXX-1003: Szalagfékes pőrekocsi.

 

Egyéb járművek:

  1. TLP-01: 900 mm nyomtávolságú Keller-tolópad, amelyen fonódott 500/600 mm nyomtávolságú pálya található. 2011.09.06-án Tiszaföldvárról érkezett a vasútra. Az új, kétvágányos fűtőház előtt bíztosítja az abba való bejutást.
  2. DMT-01: Három kerekű, MOTA típusú, MIA motorral szerelt, eredetileg billenőplatós kivitelű közúti targonca.

(A járművek az egyes csoportokon belül érkezési sorrendben vannak feltüntetve)

 
Facebook
 
 
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?